About Me

My photo
jakarta, Indonesia
me? a girl who won't kill her self,her mind and her life if she had a broken fvcking heart(s)

my mind's screams

why happiness always comes and goes? why it can't stays?
*still look for the answer!

hey welcome to my blog that i'll tell you everything here. don't forget to follow me and if you want to linked by me just ask!

but as well,
you can sit beside me when the world comes down..
-the all-american rejects

thanks..
with love, wf


Wednesday, April 07, 2010

freaky wacky heart.

hmm my heart seems like a riddle in my god damn life. it's so sensitive, till i can't control it at all. and it sux. sometimes it feels so about careless, hateless, loveless, hateness, kindness, loveness, careness and blah blah blah. well, it's not what i'm gonna talking about. but it seems still in the same case with my "riddly heart" hmm jd intinya gue suka males kalo mood gue udah ga jelas.

kyk sekarang, gue lagi benci banget ngeliat~ ada lah orang, ga tau kenapa tuh kyk nya gituuu banget orang nya. iihhh padahal dia ga ngapa2in juga tp mata gua tuh sebel,benci,pengen marah2in tuh orang aja! clue nya; cewe,ngomong nya ba?cot,putih,and so blah blah blah! bukan anak cassablanca loh yg jelas. ck nah jd sekarang kenapa gue bisa sebel benci dll kalo ngeliat tuh biatch? aelah aneh kan? hhhh

trus, gue lagi aneh aja deh sama peep haha jd nya tuh gue kangen kan nih ama nih orang,trus gue udah contact2an tuh. trus abis contact2an nya selesai gue langsung kangen lagi! ck elah trus kangen nya yg gereget gituuuu haha aneh ah, jd please peep. jangan ngangenin dong woy! *huekbahasagua-____- hahaha LOL♥

and then, gue lagi heran banget sama my parents-.- kayaknya tuh ga bisa ngertiin anak nya banget yaa ya ampuun ngeselin banget sumpah deh hhhh kyknya tuh mereka bikin gue ga betah gt di rumah. kata mereka kan, ga boleh gue nge layap mulu, tp gimana gue ga pengen ngelayap kalo di giniin mulu woy! wake up man, your daughter wanna get a life. hhh trus gue pengen nanya beneran deh ke mereka, mereka berdua liat ga sih hp gue udah jelek nya kyk gimana?! mana warna nya pink lagi! hhhh kalo gue punya anak entar, ga bakal gue giniin. please dong jgn bikin gue miserable banget gini dong hhhh trus gue udah bilang loh ke mereka gue pengen nya tuh mereka gini gini gini trus ga suka kalo di giniin, but they won't listen to me, even a bit! they aren't understand! they WON'T hhh tailah!

jd sekarang tuh the only things that worth in my damn life; my friends, my cool school mates, my freaky sweet class mates, my hmm what-so-ever Koka haha, my crazy lovely up-to-date sweeet closest friends, Dika&&Tara♥ and of course my wacky bitter sweeet missy messy lovely cold freaky weirdo Peep a.k.a AndhikaPP, mine♥♥

byebye, wf:'/ ♥.♥

0 comments: